sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Piikkiä ja lepoa.

Vko 50

pe: juoksu 50min pk

Tällainen viikko. Alkuviikosta noita olkapäitä jomotteli siihen malliin, että kävin pyörähtämässä erikoislääkärillä. Tulehdus siellä oli senkin mielestä, ja se pisti molempiin olkapäihin kortisonia parantumista edistämään. Mä oon vähän empinyt tuota kortisonin käyttöä, mutta tuon ortopedin mukaan se on ihan turvallista kun sen tökkää limapussiin. Ei pitäisi lihasten ja jänteiden haurastua, vaikka yleensä niin luullaankin. No, kyllä tuosta piikistä taisi olla apua. Nyt ei oo enää muutamaan päivään olkapäitä särkenyt ja perjantain juoksulenkkikään ei kipeyttänyt niitä. Joitakin tuntemuksia on vieläkin, mutta ei varsinaista kipua. Ja toisaalta mä oon nyt melko neuroottinen noiden suhteen. Eli eiköhän tästä vielä hyvä tule. Jos ei tule niin sitten otetaan kuvat ja tutkitaan lisää.

 Noiden piikkien takia siirsin kuminauhajumppaa tulevaisuuteen, eli taidan aloitella sitä varovasti huomenna. Ja muutenkin kaikkea käsiä rasittavaa kevyesti. Ensi viikolla en taida vielä hiihtää, ja uintikin on pelkkää potkimista. Pyörän pitäisi tulla alkuviikosta, joten sitä pääsee trainerilla polkemaan. Nyt oon asennoitunut silleen, että jos helmikuussa pääsisi täysipainoisesti uimaan, niin olisi hieno juttu. Ja tammikuussa hiihtelemään. Jotenkin tuntuu tää lepo ikuisuudelta, vaikka oikeesti mulla on jäännyt väliin vain noin kymmenen päivän treenit. Eli ei kovin paljoo. Aika tylsää vaan on ollut urheiluton elämä.  Telkkaria oon katellu varastoon, ja energiastakaan ei lähiviikkoina pitäisi olla puutetta..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti