sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Peekoota

Vko 45

ma: juoksu 48min + pilates 10min
ti: 1h 10min uinti 3.1km
ke: juoksu 1h 18min + pilates + pidot
to: uinti 1h 2600m
pe: 1h uinti 2600m + juoksu 55min vk
la: - 
su: 1h 22min uinti 4km + juoksu 1h 20min

yht: 9h 20min

Olipa hyvä viikko näin peruskuntokauden avaukseksi. 12 kilometriä uintia ja yli neljäkymmentä kilometriä juoksua. Ne on mulle hyviä määriä. Kaikki treenit on ollu tosi matalilla sykkeillä torstain uinnin muutamaa vetoa ja perjantain vauhtikestävyysjuoksua lukuun ottamatta. Juoksut olen lönkytellyt leppävaaran pururadalla. Se on melko mäkinen, joten vauhdit ei oo päätä huimanneet. Lähes kaikki ylämäet on kävelyä.

 Uinti on tuntunut tosi hyvälle, vaikka kyllä tänään alkoi hartioissa tuntumaan. Ja muutenkin olo on kyllä nyt tosi väsynyt. Ei oo tarvinnut iltasella liiemmin sängyssä pyöriä unta odotellessa. Ensi viikolle meinasin vetää aika samanlaisen setin, mutta ajattelin mahduttaa treenit viiteen päivään. Tämä kuulostaa ainakin minusta hyvälle idealle, koska tällöin jää yksi lepopäivä enemmän. Enkä mä muutenkaan ehtisi esim. huomenna treenaamaan kun menen seuran järjestämälle triathlonistin syömistä käsittelevälle luennolle. Mulla nyt on ravitsemustieteistä abron verran opintoja ja liiikuntalääketieteen maisterin paperit, niin periaatteessa mun kai pitäisi osata syödä oikein. Mutta en mä silti osaa, joten ei tuo hukkaan mene. Ja näkeepähän taas harrastajia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti