sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Jospa se tästä

Viikko 13:

ma: 55min traineri (8x1min, 2 min pal) + juoksu 35min + pilates 15min
ti :1h uinti. 2800m
ke: juoksu 1h 10,5km, kevyt + pilates 12min
to: 1h uinti 2500m , kovaa
pe: 1h sähly + traineri 30min (4x1min, 2min pal) + pilates 10min
la: 1h futispeli, kova
su: juoksu 15 min + 1h uinti 2600m pk + 15 min juoksu

Yht 9h 10min

Nyt tuli ihan hyvä ja vaihteleva viikko. Kolme uintitreeniä, kuten olin suunnitellutkin. Torstain uintitreenit oli kovat, koska enhän minä tietenkään seurassa malta lähteä hiljaa, ja ekan 150 metrisen jälkeen jo tiesin että tästä tulee paha setti. No tulihan siitä, mutta hengissä selvisin. Kädet kyllä huusivat hoosiannaa kuudennen vedon jälkeen. Harvoin pääsee noin hapoille uimalla. Vauhtikestävyyttä tuli tälle viikolle hieman liikaa, mutta aika hyvin jaksoin vielä lauantaisen jalkapalloilun.

Tätä viikkoa kummempiin määriin en ole muutaman vuoteen päässytkään. Yleensä kun olen yrittänyt niin olen sairastunut poskiontelontulehdukseen. No jospa syksyn poskionteloleikkauksesta olisi taas pariksi vuodeksi apua. Paljon isompiin määriin en ennen maantiepyöräilykautta pysty, koska tuossa sisäpyöräilyssä yksikseen alkaa puolen tunnin jälkeen tylsistyttämään. Vaikka leffa pyöriikin ruudulla. Juoksua tuli eri muodoissa ihan kivasti, mikä on hyvä juttu, koska siinä mulla on eniten kehitettävää. Maantiepyöräily jäi vielä haaveeksi, ja ainakin ensi viikko menee vielä trainerilla. Ensi viikolla yritän vielä saada tunteja kasaan edes kohtuullisesti ja sitten on luvassa löysä viikko. Mulle tällainen 2:1 rytmitys sopii toistaiseksi ihan hyvin. Ehtii ainakin palautua. Jatkossa ei ole tarkoitus treenata 7 päivänä viikossa, vaan aion pitää ainakin yhden lepopäivän joka viikko.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti